Dealer Przyszłości

Przyszłość obsługi klientów w salonach samochodowych

Bez paniki, salony przetrwają, a nawet będą miały się coraz lepiej. Co prawda cyfryzacja i wszechobecny internet wygrywają bitwę o klienta, ale wojna wciąż trwa.  Detaliści już wpadli w panikę po masowych likwidacjach ogromnych sieci sprzedażowych, co było efektem zarówno globalizacji jak i świadomej strategii wielkich graczy. Wydawało się w pewnym momencie, że kontakt z…
Czytaj dalej...

Jak sprzedaje się samochody w salonach amerykańskich?

Cóż wyjątkowego może być w modelu sprzedaży samochodów w Stanach Zjednoczonych? Na ile taki standard przystaje do warunków europejskich, w tym polskich? Za oceanem sprzedają tak samochody od kilkudziesięciu lat. Zacznę od tego, że omawiany model, stosowany jest w dużych organizacjach dealerskich, sprzedających setki samochodów miesięcznie. Analiza tego procesu ma na celu zadanie sobie pytania,…
Czytaj dalej...

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

Sprzedaż wielokanałowa – MCS (Multi-Channel Sales) w wykonaniu branży motoryzacyjnej (i nie tylko) to pojęcie ewoluujące razem z rozwojem sprzedaży. Jeszcze do niedawna poszukiwaliśmy najbardziej skutecznych i efektywnych form dotarcia do klienta, rozwijając standardy i procesy. Tak powstały modele sprzedaży w salonie samochodowym, skoncentrowane na obsłudze klienta, odwiedzającego siedzibę dealera. Typowy przykład SCS (Single Chanel…
Czytaj dalej...