Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za “elektryka”?

29.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za “elektryka”?

29.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🔋 Postęp technologiczny w obszarze samochodów elektrycznych, rewolucjonizuje rynek motoryzacyjny. Zainteresowanie elektrykami rośnie wśród konsumentów, którzy z uwagi na rosnące ceny, poszukują sposobów na obniżenie kosztów operacyjnych.

📊 Pomimo tego, że istnieje szereg wyzwań, takich jak ograniczony zasięg jazdy, czas ładowania oraz wysokie początkowe koszty, prawie 1/3 badanych jest gotowa ZAPŁACIĆ WIĘCEJ za elektryka.

Wymusza to spore zmiany w strategiach sprzedażowych i marketingowych, a tym samym tworząc nowe możliwości dla interakcji z klientem, które warto wykorzystać. Jak te dane przekładają się na rzeczywistość?

🔌 Zainteresowanie pojazdami elektrycznymi to nie tylko chwilowa moda. To realna odpowiedź na wyzwania współczesności i sygnał dla producentów, aby kontynuować inwestycje w rozwój technologii elektrycznych pojazdów. W obliczu tego trendu dealerzy mają okazję do stworzenia nowych, atrakcyjnych ofert.

Na czym powinni się skupić ❓

Na edukacji klientów, budowaniu pozytywnego wizerunku samochodów zasilanych energią elektryczną, podkreślaniu korzyści związane z ekologicznym podejściem do mobilności, rozwiewaniu wątpliwości związanych z zakupem elektryka.

W miarę rozwoju infrastruktury ładowania oraz postępu w technologii akumulatorów, można spodziewać się, że popyt na samochody elektryczne będzie coraz większy.

Konsumenci nie tylko zwracają uwagę na ekologiczne aspekty pojazdów elektrycznych, ale także są gotowi ponieść dodatkowe koszty, widząc długoterminowe korzyści dla środowiska i… swojego portfela. 💸

🔍 Jakie inne zmiany czekają dealerów? Dowiedz się z naszego raportu! Wyślij wiadomość na ✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać dokument!

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Kim jest klient trafficowy?

24.07.2023
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023

Jak zatrudniać najlepszych ludzi?

09.08.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak tworzyć autorski kontent automotive w social media?

20.03.2023
skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne

Czy ogłoszenie rekrutacyjne ma znaczenie?

12.12.2023

Budowanie wizerunku i społeczności

27.03.2023