Jak kupujemy samochody?

29.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Jak kupujemy samochody? Internet wszystko zmienia!
Zakupy rozpoczynają się od kliknięcia. Według danych, aż 92% konsumentów przeprowadza badania online przed podjęciem decyzji o zakupie swojego nowego auta.

🔍 Dlaczego tak się dzieje?

Odpowiedź jest banalnie prosta. Internet jest naszym głównym źródłem informacji.

Otóż to nie tylko o chęć znalezienia najlepszej oferty, ale także poszukiwanie rzetelnych informacji na temat konkretnych modeli samochodów, porównanie cen, zapoznanie się z najnowszymi trendami i technologiami w branży, a przede wszystkim sprawdzenie OPINII innych konsumentów – nie tylko na temat auta, ale również Twojego salonu.

Przecież to logiczne. Zanim zainwestujemy znaczną sumę pieniędzy w samochód, chcemy być pewni, że dokładnie wiemy, na co się decydujemy i z kim dokonujemy transakcji.

🗨️ Co dane z raportu zmieniają dla dealerów samochodowych?

Muszą oni zastanowić się, jak prezentują się w sieci. To nie tylko kwestia samej obecności online, ale także dostarczania wartościowych informacji, które pomogą klientom podjąć decyzję.

👇🏼 Dealerze, zadaj sobie kilka pytań:
◾ Czy strona www mojej firmy jest łatwa w nawigacji ❓
◾ Czy prezentuje klarowne informacje o modelach ❓
◾ Czy klienci mogą przeczytać pozytywne opinie o firmie ❓

Dealerzy Przyszłości powinni działać świadomie w erze cyfrowej, dostosowując swoje strategie do nowych nawyków zakupowych kierowców, które kształtuje Internet.

Chcesz wiedzieć więcej! Wyślij wiadomość pod tytułem „Raport” na kontakt@dealerprzyszlosci.pl i zdobądź go bezpłatnie.

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji?
Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Jaki czynnik okazał się kluczowy w decyzjach managerów odnoszących największe sukcesy? 📢

04.08.2023
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018
wykorzystaj zmiany i zwiększ sprzedaż

Wykorzystaj zmiany i zwiększ sprzedaż

29.03.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

12.09.2019

Jak zwiększyć konwersje BDC?

26.03.2024