Ekspert w obsłudze klienta

Kreujemy doświadczenia klienta
i zmieniamy je w zyski

Głównym wyznacznikiem sukcesu są efekty sprzedażowe, a zawsze za nimi stoi satysfakcja klienta. Tworzymy jego doświadczenia tak, aby trwale związać go z marką.

Podnosimy
satysfakcję klientów

W Quality Watch tworzymy dopasowane rozwiązania w zakresie standardów obsługi klienta, zarządzania jakością i customer experience management. Dzięki naszemu doświadczeniu i zespołowi ekspertów pomagamy klientom definiować potrzeby konsumentów, monitorować proces zakupu oraz zwiększać lojalność wobec marki. Nasze narzędzia, takie jak Mystery Shopping, testy wiedzy i badania satysfakcji, zostały wykorzystane przez czołowe banki i globalne marki. Naszym celem jest podniesienie satysfakcji klientów i wiązanie ich z marką poprzez tworzenie wyjątkowych doświadczeń.
  • Badamy rynek i opinie
  • Analizujemy i budujemy doświadczenia klientów
  • Projektujemy i testujemy produkty oraz usługi
  • Monitorujemy jakość obsługi klienta
  • Realizujemy badania społeczne

Podnosimy jakość doświadczenia klienta

Naszą siłą jest zespół ekspertów, w skład którego wchodzą wybitni analitycy, ekonomiści, badacze, szkoleniowcy, psychologowie i eksperci tematyczni. Dzięki temu swobodnie poruszamy się po licznych i zróżnicowanych branżach.
Liczby mówią same za siebie!
arrow_forward
192
zadowolonych
klientów
arrow_forward
695
zrealizowanych
projektów
arrow_forward
170,362
zrealizowanych audytów techniką Tajemniczego Klienta

Branże, w których się specjalizujemy

  • Branża automotive, rynek samochodowy
  • FMCG i rynek spożywczy
  • Rynek apteczny i farmaceutyczny
  • Rynek energetyczny
  • Logistyka
  • Finanse i Ubezpieczenia
  • Turystyka
  • Sektor publiczny
  • Startupy

Nasza oferta

verified
Badania jakości obsługi klienta w branży automotive
Dostosujemy narzędzia badawcze do potrzeb klienta i celów projektu. Wykorzystujemy różnorodne narzędzia, w tym np. testy handlowe, telefoniczne czy e-mailowe. Firmy otrzymują od nas obiektywny raport wskazujący obszary spełniające kryteria i te, które wymagają działań usprawniających.
verified
Customer Experience (CX)
Projektowanie doświadczeń klientów, badania satysfakcji i lojalności klientów.
verified
Mystery Shopper (MS)
Badania jakości obsługi klienta techniką Tajemniczego Klienta.
verified
Badania
Kompleksowe badania społeczne, wizerunku, marki i produktu, analiza konceptów i kampanii, segmentacje klientów i wiele innych.
verified
Design Thinking
Projektowanie doświadczeń, mapowanie ścieżek klientów, analiza danych klientów.
verified
Customer Experience Monitoring
Monitoring jakości obsługi klienta, audyty techniką Tajemniczego Klienta, employee experience i wiele innych.

Certyfikaty i członkostwo

Mystery Shopping Providers Association (MSPA): Od 2016 roku jesteśmy częścią międzynarodowej organizacji zrzeszającej ponad 300 firm zajmujących się badaniami tajemniczego klienta. Dzięki temu mamy możliwość ciągłego podnoszenia jakości naszych usług, realizacji interesujących projektów międzynarodowych i współpracy z partnerami na całym świecie. Certyfikat członkostwa MSPA potwierdza, że działamy zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi.
Customer Experience Professionals Association (CXPA): W 2016 roku Quality Watch został członkiem CXPA, organizacji non-profit wspierającej inicjatywy z zakresu customer experience. Dzięki ponad 4000 międzynarodowym przedsiębiorcom, którzy są częścią CXPA, nasz zespół zdobywa cenne doświadczenie i współpracuje z ekspertami w dziedzinie badań nad doświadczeniem klienta i Mystery Shopping
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii: Dodatkowo, nasza kadra należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, co pozwala nam realizować projekty zgodnie z najwyższymi standardami zawodowymi środowiska badawczego

Nasi eksperci
są do Twojej dyspozycji!








    Quality Watch Sp. z o. o.
    ul. F. Klimczaka 1 KL. A IIP
    02-797 Warszawa