Wykorzystaj zmiany i zwiększ sprzedaż

29.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
wykorzystaj zmiany i zwiększ sprzedaż

Wykorzystaj zmiany i zwiększ sprzedaż

29.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Zmiany w motoryzacji nas zaskakują? Problemy ze sprzedażą, opustoszałe salony i odchodzący klienci z serwisu. Jak zwykle, nadchodząca katastrofa …

Widzę to inaczej, nie będą się pastwił nad tym, jak jest źle. Jest inaczej, a to nie to samo.

👉🏻 Zanim powiem, co chcę Wam zaproponować, kilka słów o perspektywach.

Producenci konsolidują się i rosną w siłę. Dawno nie notowano tak dobrych wyników finansowych.

Walka o marże daje efekty.

Ostatnie kryzysy przyspieszyły ten proces.

Sieci dealerskie zwiększają wpływy i dywersyfikują dochody. Wiele organizacji upadło, wiele przyłączyło się do większych grup. Elektryfikacja, digitalizacja, zmiany zachowań konsumentów.

Nie wiem dokąd to zmierza i jakie będą efekty?

Wiem jednak, co należy robić, aby utrzymać się w nurcie tych zmian.

Organizacje potrzebują wsparcia w tych momentach przejściowych. Trzeba ogarnąć natłok nowości. Rozwiązaniem jest konsekwentna i wydajna praca, dobrze ukierunkowana.

Co powiecie na program coachingowo wdrożeniowy?

👉🏻 Na czym to polega?

Najpierw ustalamy razem, gdzie jest organizacja a gdzie być powinna lub chce, aby była. Potem, razem z zespołem, ustalamy plan działania. Aby nie poprzestać na gadaniu, bierzemy się razem do pracy. Spotykamy się z zespołami regularnie i wspieramy.

👉🏻 Nie ma problemów nie do rozwiązania i nie ma poddawania się.

Po 6-9 miesiącach analizujemy efekty i budujemy kompletny plan działań, bogatszy o dobre doświadczenia.

A zatem pomagam zespołom w podejmowaniu wyzwań i skutecznej realizacji celów sprzedażowych!

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Patrzysz codziennie na swoją organizację i przestajesz już dostrzegać, gdzie leży problem

22.03.2024

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

23.04.2024
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jaki czynnik okazał się kluczowy w decyzjach managerów odnoszących największe sukcesy? 📢

04.08.2023

Przyszłość obsługi klientów w salonach samochodowych

01.12.2018

Jak tworzyć autorski kontent automotive w social media?

20.03.2023