Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje możliwość zapisu do newslettera na swoich stronach internetowych. 📉

Wniosek nasuwa się sam. Większość z nich nie ma pojęcia, jak skutecznym narzędziem marketingowym są newslettery!

🔍 Czy wiesz, dlaczego warto być w kręgu tych 8%?

📧 Newsletter to proste narzędzie do informowania subskrybentów o najnowszych aktualizacjach, wydarzeniach, produktach lub usługach.

Dostarczanie wartościowych informacji, porad lub aktualizacji pozwala utrzymać zainteresowanie odbiorców, zacieśnić relacje z nimi i budować swoją pozycję jako eksperta w danej dziedzinie. To z kolei przyczynia się do zwiększenia zaufania klientów.

🔄📭 Regularna obecność w skrzynce mailowej odbiorców pomaga budować świadomość marki, zostać zapamiętanym i rozpoznawalnym pośród wielu dealerów na rynku. Możesz wykorzystać newsletter do kierowania ruchu na swoją stronę www. Oferując ekskluzywne rabaty czy promocje, zachęcasz subskrybentów do odwiedzenia Twojej witryny.

Umieszczenie w nim strategicznie dobranych “call-to-action”, zachęcających do zakupów, rejestracji na wydarzenia lub pobrania zasobów, może zwiększyć Twoje konwersje.

Jest jednak jedno ALE❗

Skuteczny newsletter wymaga odpowiedniego planowania, dostarczania wartościowych i angażujących treści oraz regularnej interakcji z subskrybentami. 💬

Nasze badania wyraźnie pokazują, że zaledwie 20% dealerów oferuje treści edukacyjne połączone z ofertami handlowymi, które pomagają zrozumieć świat motoryzacji i SPRZEDAJĄ… a nie trafiają prosto do kosza. ❌🗑️

Chcesz otrzymać nasz raport? Wyślij wiadomość na ✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#10 „Dealer Przyszłości” Nowa technologia w napędach organizacji dealerskich – Hybrydowa sprzedaż aktywna

21.09.2020

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Zmiany w branży automotive

02.11.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Pojawił się nowy klient – ale jak go teraz nie stracić?

14.07.2023

Jak sprzedać więcej pracując mniej?

10.07.2023

Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024