Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje możliwość zapisu do newslettera na swoich stronach internetowych. 📉

Wniosek nasuwa się sam. Większość z nich nie ma pojęcia, jak skutecznym narzędziem marketingowym są newslettery!

🔍 Czy wiesz, dlaczego warto być w kręgu tych 8%?

📧 Newsletter to proste narzędzie do informowania subskrybentów o najnowszych aktualizacjach, wydarzeniach, produktach lub usługach.

Dostarczanie wartościowych informacji, porad lub aktualizacji pozwala utrzymać zainteresowanie odbiorców, zacieśnić relacje z nimi i budować swoją pozycję jako eksperta w danej dziedzinie. To z kolei przyczynia się do zwiększenia zaufania klientów.

🔄📭 Regularna obecność w skrzynce mailowej odbiorców pomaga budować świadomość marki, zostać zapamiętanym i rozpoznawalnym pośród wielu dealerów na rynku. Możesz wykorzystać newsletter do kierowania ruchu na swoją stronę www. Oferując ekskluzywne rabaty czy promocje, zachęcasz subskrybentów do odwiedzenia Twojej witryny.

Umieszczenie w nim strategicznie dobranych “call-to-action”, zachęcających do zakupów, rejestracji na wydarzenia lub pobrania zasobów, może zwiększyć Twoje konwersje.

Jest jednak jedno ALE❗

Skuteczny newsletter wymaga odpowiedniego planowania, dostarczania wartościowych i angażujących treści oraz regularnej interakcji z subskrybentami. 💬

Nasze badania wyraźnie pokazują, że zaledwie 20% dealerów oferuje treści edukacyjne połączone z ofertami handlowymi, które pomagają zrozumieć świat motoryzacji i SPRZEDAJĄ… a nie trafiają prosto do kosza. ❌🗑️

Chcesz otrzymać nasz raport? Wyślij wiadomość na ✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Zmiany w branży automotive

02.11.2023
skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne

Czy ogłoszenie rekrutacyjne ma znaczenie?

12.12.2023

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Tymczasowy menedżer jako stałe działanie rozwojowe – poznaj Interim Manager

21.07.2023

Pomysły na posty dla dealerów samochodowych

27.03.2023
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023