Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Badania przeprowadzone przez Quality Watch dla branży automotive 🚗💨 pokazały, że proces zakupowy obecnie stosowany na rynku jest zbyt skomplikowany.

Dealerzy powinni mapować i optymalizować ścieżkę zakupową klienta, ponieważ:

1. Bardziej intuicyjna ścieżka zakupowa przekłada się na #CutomerExperience i skłonność do zakupu lub skorzystania z usług 😊
2. Mądra digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedaży wpływa pozytywnie na lepsze doświadczenia pracowników #EmployeeExperience 🚀
3. Prostsze procesy dodatkowo obniżają koszty operacyjne. A to jest także ważne 💰

Jeżeli szukasz sposobu, jak skutecznie i mądrze wprowadzać zmiany w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej, koniecznie zaobserwuj nas! 🚀

Dlatego powstał projekt Dealer przyszłości, który zrzesza łączy doświadczenia partnerów i zrzesza ekspertów o różnych doświadczeniach. Razem tworzymy innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb importerów samochodów, dealerów i firm motoryzacyjnych.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

#6 „Dealer Przyszłości” Twardy reset i co dalej?

17.04.2020

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak skutecznie wprowadzać zmiany w organizacji dealerskiej?

03.07.2023

Jak sprzedać więcej pracując mniej?

10.07.2023

Skończyło się granie niedostępnością

19.07.2023