23.04.2024

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

Standardy przyjazne pracownikom

06.11.2023

Zmiany w branży automotive

02.11.2023

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023

#1 „Dealer przyszłości”: Dokąd zmierza model dealerskiej sprzedaży samochodów?

19.02.2019

Jak zadbać o rentowność organizacji dealerskiej?

14.01.2019

Kierownik, menedżer, przywódca… triber

12.12.2018

Przyszłość obsługi klientów w salonach samochodowych

01.12.2018

Jak sprzedaje się samochody w salonach amerykańskich?

29.11.2018

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

22.11.2018

Jak zdobyć nowych klientów w salonach samochodowych? Zadbać o tych, którzy sami przychodzą, dzwonią lub…

22.11.2018
Warsztaty się zbroją

Warsztaty się zbroją

11.10.2018
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018
Szukaj na stronie
Popularne wpisy

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

#10 „Dealer Przyszłości” Nowa technologia w napędach organizacji dealerskich – Hybrydowa sprzedaż aktywna

21.09.2020