Dealer Przyszłości

Jak sprzedać więcej, pracując mniej?

Takiego zjawiska doświadczyłem bardzo namacalnie podczas wdrażania projektu o zupełnie innym przesłaniu. Poznałem wtedy handlowca, który odnotowywał najlepsze wyniki w sprzedaży. Dodam, że w marce premium. Było to kilka lat temu, ale i wtedy wynik 12-15 samochodów miesiąc w miesiąc, robił wrażenie. Coś jednak było nie tak. Paweł (tak ma na imię mój bohater), pracował…
Czytaj dalej...

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

Dealerzy pogodzili się z faktem, że klientów przychodzących do salonów jest coraz mniej. Sprzedaż przenosi się do internetu, zmieniają się modele sprzedaży.  Pojawiają się kolejne rozmaite opcje pośredników „wspierających” sprzedaż. Czy w dzisiejszych czasach, można skutecznie powalczyć na rynku? Owszem, nawet bardzo skutecznie. Pomijam przydługie wstępy, oddające kontekst przedmiotowego materiału i „aktywnie” przechodzę do meritum.…
Czytaj dalej...

#2 „Dealer przyszłości” Nowy model biznesowy w dealerskiej strukturze sprzedaży. Marsz gigantów.

Po krótkim wstępie historycznym i analizie ewolucji rynku motoryzacyjnego na przestrzeni minionego stulecia, czas wziąć się za realia i pomyśleć o przyszłości, już nie tak odległej, biorąc pod uwagę zbliżające się zmiany. Moje rozważania będę opierał na już zachodzących przemianach w branży, ale i na przykładach innych wielkich graczy, których strategie coraz częściej inspirują producentów…
Czytaj dalej...