Dealer Przyszłości

#7 „Dealer przyszłości” Czym wyróżnia się sprzedaż on-line samochodów w czasie pandemii COVID-19?

Nie będzie to dużym zaskoczeniem, ale w dużym uproszczeniu muszę odpowiedzieć … niczym. Model sprzedaży on-line należy rozpatrywać w kategoriach standardów, wymaganych do efektywnej  obsługi tego typu, a nie w kontekście doświadczeń z kwarantanny. Pokłonię się zatem nad prawidłowym postrzeganiem sprzedaży on-line, ostentacyjnie pomijając specyfikę koronawirusa, który stał się jedynie przyczyną przybliżenia, a wręcz dostrzeżenia…
Czytaj dalej...

#6 „Dealer Przyszłości” Twardy reset i co dalej?

Jak zmieni się gospodarka po tym ciosie? Życie powiedziało: „Sprawdzam, karty na stół”. Po pierwszym szoku i pełnym zaskoczeniu, potrzebujemy racjonalnych rozwiązań, perspektyw, celów. Okres paniki i chaosu powoli mija, zaczynamy racjonalizować sytuacje i już planować scenariusze wyjścia. Niech pretekstem do rozważań będzie tarcza antykryzysowa, która oddaje ducha obecnej sytuacji. Zachęcam do tworzenia planów działań,…
Czytaj dalej...

#5 „Dealer Przyszłości” Zarządzanie w dobie kryzysu

Sytuacja wyjątkowa wymaga… racjonalnych, przemyślanych i odważnych decyzji oraz działań. Właśnie tak, to nie czas na paniczne ruchy i nieskoordynowane aktywności. Pozwolę sobie na wstępie zacytować Wielkiego Wodza Napoleona Bonaparte: "Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana". To oddaje klimat przywództwa w chwilach, gdy potrzebne są odpowiedzialne działania. Jaki…
Czytaj dalej...