Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🛣️ W motoryzacji, gdzie każdy zakręt może być decydujący, ważne jest, aby zrozumieć, jaką drogą podąża Twój klient.

❗ W najnowszym raporcie Dealera Przyszłości odkrywamy nieuniknione, ale fascynujące procesy przemian w branży automotive, które powinien znać KAŻDY DEALER.

Współczesny model sprzedaży w organizacjach dealerskich to nie tylko kwestia wyeksponowania najnowszych modeli czy atrakcyjnych ofert. To subtelna gra, gdzie Internet i social media stają się siłą napędową do budowania wizerunku marki, prowadząca do udanych transakcji. 🌐

Dziś kluczem do sukcesu staje się intuicyjne podejście do ścieżki zakupowej klienta. Dlatego właśnie warto sięgnąć po strategie, które odmienią jego doświadczenie na każdym etapie.

📊 Dowiedz się, co mówią dane!

◾ Jak kupuje współczesny klient ery cyfrowej, na co zwraca uwagę, czego oczekuje, jak zdobyć jego zaufanie i lojalność?
◾ Dlaczego warto budować społeczność i wizerunek marki w sieci oraz jak to robić?
◾ Jakie spotykamy trendy w obszarze internetu i mediów społecznościowych?
◾ Jakie strategie stosować, by z powodzeniem nawigować ścieżką zakupową klienta?
◾ Co wpłynęło na ewolucję w branży?

Nie znajdziesz tu suchych faktów – nasz raport to mapa dla dealerów, wskazująca kierunek, którym warto podążać, aby skutecznie radzić sobie z wyzwaniami i zmianami współczesnego rynku. 🗺️

Zdobądź nasz raport i sprawdź, czy należysz do Dealerów Przyszłości!

✉ Napisz wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby go otrzymać.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

22.11.2018

Skończyło się granie niedostępnością

19.07.2023

Kim jest klient trafficowy?

24.07.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak sprzedawać samochody, których nie ma?

16.02.2022

#8 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Dlaczego to nie chce działać? Cz. 1/2

28.08.2020

#11 „Dealer Przyszłości” Brokerzy samochodów. Potężna konkurencja dla autoryzowanych salonów.

27.10.2020