Dealer Przyszłości

Coaching time w motoryzacji?

Czym zajmuje się coach? A co nie należy do obowiązków coach’a?
Pojęcie coachingu w motoryzacji funkcjonuje od lat. Zatrudniamy coach’ów, konsultujemy rozwiązania z coach’ami. Całe projekty wdrożeniowe realizowane są przez coach’ów. Czy aby na pewno rozmawiamy o tym samym?

Czytaj dalej...

Jak sprzedawać samochody, których nie ma?

Przyszło nam żyć w ciekawych czasach, gdy ponownie samochód stał się dobrem pożądanym i niedostępnym. Właściwie to nic nowego. Historia zna takie przypadki, które pojawiają się cyklicznie. Można zatem śmiało wypracować metody radzenia sobie w takich sytuacjach.

Czytaj dalej...

Jak uniknąć częstych błędów podczas tworzenia strategii rozwoju w firmie z branży automotive.

O firmowej strategii mówi się często. Powołujemy się na nią podejmując decyzje biznesowe czy opowiadając o naszej marce. Jednak czy na pewno wiemy na czym polega wypracowanie odpowiedniego planu rozwoju organizacji? Opowiem o strategii od strony praktycznej, pomijając ideologiczny aspekt tworzenia długoterminowego harmonogramu działania.

Czytaj dalej...