Dealer Przyszłości

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

Wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi i ciągła pogoń za mierzalnymi efektami, zachęca niekiedy do refleksji. W tym materiale chciałbym podzielić się bardzo interesującym doświadczeniem, którego byłem aktywnym uczestnikiem. Po co pisać o takich rzeczach? Otóż mechanizm, którego byłem świadkiem, zaskoczył mnie samego. Szczególnie, że pierwotne założenia w kwestii metodologii działania były całkiem odmienne. Może…
Czytaj dalej...

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

Sprzedaż samochodów klasy premium w statystykach rośnie w siłę, a jak jest z samym podejściem dealerów do sprzedaży? W jaki sposób, wysoką jakość produktu można zaoferować w równie prestiżowym standardzie? Miniony 2019 rok, zakończył się rewelacyjnym wynikiem sprzedaży pojazdów marek premium. Zwyciężył o całą długość Mercedes (21072 szt.) przed BMW (20699 szt.). Na podium jest…
Czytaj dalej...

Jak sprzedać więcej, pracując mniej?

Takiego zjawiska doświadczyłem bardzo namacalnie podczas wdrażania projektu o zupełnie innym przesłaniu. Poznałem wtedy handlowca, który odnotowywał najlepsze wyniki w sprzedaży. Dodam, że w marce premium. Było to kilka lat temu, ale i wtedy wynik 12-15 samochodów miesiąc w miesiąc, robił wrażenie. Coś jednak było nie tak. Paweł (tak ma na imię mój bohater), pracował…
Czytaj dalej...