Dealer Przyszłości

#5 „Dealer Przyszłości” Zarządzanie w dobie kryzysu

Sytuacja wyjątkowa wymaga… racjonalnych, przemyślanych i odważnych decyzji oraz działań. Właśnie tak, to nie czas na paniczne ruchy i nieskoordynowane aktywności. Pozwolę sobie na wstępie zacytować Wielkiego Wodza Napoleona Bonaparte: "Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana". To oddaje klimat przywództwa w chwilach, gdy potrzebne są odpowiedzialne działania. Jaki…
Czytaj dalej...

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

Wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi i ciągła pogoń za mierzalnymi efektami, zachęca niekiedy do refleksji. W tym materiale chciałbym podzielić się bardzo interesującym doświadczeniem, którego byłem aktywnym uczestnikiem. Po co pisać o takich rzeczach? Otóż mechanizm, którego byłem świadkiem, zaskoczył mnie samego. Szczególnie, że pierwotne założenia w kwestii metodologii działania były całkiem odmienne. Może…
Czytaj dalej...

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

Sprzedaż samochodów klasy premium w statystykach rośnie w siłę, a jak jest z samym podejściem dealerów do sprzedaży? W jaki sposób, wysoką jakość produktu można zaoferować w równie prestiżowym standardzie? Miniony 2019 rok, zakończył się rewelacyjnym wynikiem sprzedaży pojazdów marek premium. Zwyciężył o całą długość Mercedes (21072 szt.) przed BMW (20699 szt.). Na podium jest…
Czytaj dalej...