🚙 Praktycznie każdy dealer zorientował się już, że istnieją perspektywy w sprzedaży samochodów używanych.
Jednak nie każdy zwraca uwagę na kilka faktów:
👉🏻 Czołowi liderzy sieci dealerskich sprzedają 1,2 samochodu używanego na 1 nowy;
👉🏻 Rentowność (zysk/przychód) jest kilkukrotnie wyższa w sprzedaży samochodów używanych, czyli zainwestowana złotówka w używane zwraca się dużo szybciej;
👉🏻 Najlepszy biznes robi się na samochodach tej marki, której autoryzację dealer posiada, nawet przy niższej marży.
Jak z tym walczyć?
👉🏻 Analiza rynku i pozycjonowanie
👉🏻 Skuteczne metody pozyskiwania pojazdów
👉🏻 Rekonfiguracja i przygotowanie pojazdów do sprzedaży
👉🏻 Obecność w internecie i na platformach sprzedażowych
👉🏻 Obsługa Klienta i po-sprzedaż
👉🏻 Zarządzanie stockiem i rotacja
🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji?
Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl
Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?
23.02.2024
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?
23.02.2024
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp