Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy badania tajemniczego klienta mogą wydajnie wpłynąć na jakość obsługi?
Oczywiście, że tak, ale, pod warunkiem że głównym wnioskiem nie jest złożenie reklamacji do importera, kwestionującej wyniki 😊

Badania mogą obejmować wszystkie kanały komunikacji z klientami (bezpośrednie, telefoniczne, elektroniczne) we wszystkich obszarach działalności dealera.

Co więcej, każde badanie może przekształcić się w badanie jawne, a nawet audyt procesów.

Jak?

Po wykonaniu badania, audytor ujawnia się i na bieżąco przekazuje informację zwrotną. Może także zweryfikować wybrane procesy wewnętrzne, aby poszerzyć wiedzę na temat funkcjonowania działu.

Informacja zwrotna jest natychmiastowa, poparta dowodami i przekłada się na natychmiastowy plan działania, w którego opracowaniu uczestniczy audytor.

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#10 „Dealer Przyszłości” Nowa technologia w napędach organizacji dealerskich – Hybrydowa sprzedaż aktywna

21.09.2020

Jak wygląda kontakt on-line z dealerami samochodowymi?

08.06.2021

Jak zadbać o rentowność organizacji dealerskiej?

14.01.2019
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

#1 „Dealer przyszłości”: Dokąd zmierza model dealerskiej sprzedaży samochodów?

19.02.2019

Motywacja pracowników to klucz do sukcesu w branży motoryzacyjnej

05.07.2023