Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy badania tajemniczego klienta mogą wydajnie wpłynąć na jakość obsługi?
Oczywiście, że tak, ale, pod warunkiem że głównym wnioskiem nie jest złożenie reklamacji do importera, kwestionującej wyniki 😊

Badania mogą obejmować wszystkie kanały komunikacji z klientami (bezpośrednie, telefoniczne, elektroniczne) we wszystkich obszarach działalności dealera.

Co więcej, każde badanie może przekształcić się w badanie jawne, a nawet audyt procesów.

Jak?

Po wykonaniu badania, audytor ujawnia się i na bieżąco przekazuje informację zwrotną. Może także zweryfikować wybrane procesy wewnętrzne, aby poszerzyć wiedzę na temat funkcjonowania działu.

Informacja zwrotna jest natychmiastowa, poparta dowodami i przekłada się na natychmiastowy plan działania, w którego opracowaniu uczestniczy audytor.

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Model sprzedaży “Dealer Przyszłości ON i OFF” – rekomendowane struktury, procesy, kompetencje oraz narzędzia i strategie

27.03.2023

Digitalizacja w biznesie dealerskim

05.04.2024

Kompetencje osobiste – dlaczego są tak ważne w branży motoryzacyjnej?

07.07.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak zwiększyć konwersje BDC?

26.03.2024

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne

Czy ogłoszenie rekrutacyjne ma znaczenie?

12.12.2023