Czy badania tajemniczego klienta mogą wydajnie wpłynąć na jakość obsługi?
Oczywiście, że tak, ale, pod warunkiem że głównym wnioskiem nie jest złożenie reklamacji do importera, kwestionującej wyniki 😊
Badania mogą obejmować wszystkie kanały komunikacji z klientami (bezpośrednie, telefoniczne, elektroniczne) we wszystkich obszarach działalności dealera.
Co więcej, każde badanie może przekształcić się w badanie jawne, a nawet audyt procesów.
Jak?
Po wykonaniu badania, audytor ujawnia się i na bieżąco przekazuje informację zwrotną. Może także zweryfikować wybrane procesy wewnętrzne, aby poszerzyć wiedzę na temat funkcjonowania działu.
Informacja zwrotna jest natychmiastowa, poparta dowodami i przekłada się na natychmiastowy plan działania, w którego opracowaniu uczestniczy audytor.
🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl
Tajemniczy klient – jawne efekty
01.03.2024
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Tajemniczy klient – jawne efekty
01.03.2024
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp