Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🏃‍♂️🥇 Zanim zaczniemy biegać, musimy opanować chodzenie. Zarządzanie organizacją dealerską to sztuka, która wymaga solidnych fundamentów i precyzyjnego kierowania.

Funkcje kierownicze to nie tylko wizje – to konkretne działania:

📌 Planowanie:

1️⃣ Tworzenie strategicznych planów działania i celów na poziomie działu lub firmy.

2️⃣ Przekazywanie celów i strategii z góry na dół, by każdy pracownik miał jasność co do swoich zadań.

3️⃣ Zbieranie i mądra analiza danych.

📌 Organizowanie:

1️⃣ Stałe doskonalenie i optymalizacja procesów wewnętrznych, by zwiększyć efektywność.

2️⃣ Motywowanie i kierowanie zespołem, zapewniając im wsparcie i odpowiednie zasoby.

3️⃣ Tworzenie atmosfery, w której zespół aktywnie uczestniczy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.

📌 Motywowanie:

1️⃣ Pomaganie pracownikom w rozwoju umiejętności i dążenie do osiągania wyższych celów.

2️⃣ Tworzenie warunków, które angażują pracowników, zarówno poprzez wynagrodzenia, jak i skuteczne przywództwo.

3️⃣ Budowanie atmosfery sprzyjającej wzajemnej pomocy, zaangażowaniu i kreatywności, co pozwala na osiąganie ponadprzeciętnych wyników.

📌 Monitorowanie:

1️⃣ Regularne śledzenie danych i wskaźników, aby podejmować świadome decyzje.

2️⃣ Organizowanie spotkań, na których prezentowane są skondensowane parametry działalności, wraz z propozycjami rozwiązań.

Systematyczna praca nad tymi obszarami prowadzi do zrównoważonego rozwoju zespołu i organizacji.

Unikamy przesileń, presji i nieprzewidzianych sytuacji. Bądźmy managerami, którzy nie muszą „domykać” miesiąca, bo działają stabilnie i z głową. 🌟

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też
strategia-rozwoju-dealer-przyszlosci

Jak uniknąć częstych błędów podczas tworzenia strategii rozwoju w firmie z branży automotive.

26.01.2022
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

poszukiwania talentów

Poszukiwania talentów

27.11.2023
consulting

4 rzeczy, o które powinieneś zapytać firmę konsultingową przed rozpoczęciem współpracy

12.10.2021

Nowy model sprzedaży w motoryzacji – ROPO I ROPORO

22.08.2023