Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🏃‍♂️🥇 Zanim zaczniemy biegać, musimy opanować chodzenie. Zarządzanie organizacją dealerską to sztuka, która wymaga solidnych fundamentów i precyzyjnego kierowania.

Funkcje kierownicze to nie tylko wizje – to konkretne działania:

📌 Planowanie:

1️⃣ Tworzenie strategicznych planów działania i celów na poziomie działu lub firmy.

2️⃣ Przekazywanie celów i strategii z góry na dół, by każdy pracownik miał jasność co do swoich zadań.

3️⃣ Zbieranie i mądra analiza danych.

📌 Organizowanie:

1️⃣ Stałe doskonalenie i optymalizacja procesów wewnętrznych, by zwiększyć efektywność.

2️⃣ Motywowanie i kierowanie zespołem, zapewniając im wsparcie i odpowiednie zasoby.

3️⃣ Tworzenie atmosfery, w której zespół aktywnie uczestniczy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.

📌 Motywowanie:

1️⃣ Pomaganie pracownikom w rozwoju umiejętności i dążenie do osiągania wyższych celów.

2️⃣ Tworzenie warunków, które angażują pracowników, zarówno poprzez wynagrodzenia, jak i skuteczne przywództwo.

3️⃣ Budowanie atmosfery sprzyjającej wzajemnej pomocy, zaangażowaniu i kreatywności, co pozwala na osiąganie ponadprzeciętnych wyników.

📌 Monitorowanie:

1️⃣ Regularne śledzenie danych i wskaźników, aby podejmować świadome decyzje.

2️⃣ Organizowanie spotkań, na których prezentowane są skondensowane parametry działalności, wraz z propozycjami rozwiązań.

Systematyczna praca nad tymi obszarami prowadzi do zrównoważonego rozwoju zespołu i organizacji.

Unikamy przesileń, presji i nieprzewidzianych sytuacji. Bądźmy managerami, którzy nie muszą „domykać” miesiąca, bo działają stabilnie i z głową. 🌟

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Pomysły na posty dla dealerów samochodowych

27.03.2023
Warsztaty się zbroją

Warsztaty się zbroją

11.10.2018

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

23.04.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018