Dealer Przyszłości

#9 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Jak to powinno działać? Cz. 2/2

W części pierwszej artykułu, w dużej mierze skupiłem się na sytuacji autoryzowanych serwisów.  Podzieliłem się opiniami, dlaczego te działy nie funkcjonują powszechnie jak należy. To było dosyć łatwe. Od zawsze rozczulały mnie materiały, traktujące o powodach niepowodzeń, błędach itd. Malkontenctwo mamy we krwi. Postarajmy się zatem nieco nagiąć tę narodową tradycję, więc zapraszam wszystkich chętnych…
Czytaj dalej...

#8 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Dlaczego to nie chce działać? Cz. 1/2

Mówi się o tym od zawsze i wciąż wybrzmiewają zapewnienia, że serwis ma przyszłość, że może być dochodowy, a kiedyś nawet twierdzono, że może zarabiać na koszty stałe całej firmy. I co się wydarzyło…? Otóż niewiele. Serwisy mechaniczne nadal są dodatkiem do salonów sprzedaży i jeśli generują zyski to nie stanowią one nawet zwrotu z…
Czytaj dalej...

#7 „Dealer przyszłości” Czym wyróżnia się sprzedaż on-line samochodów w czasie pandemii COVID-19?

Nie będzie to dużym zaskoczeniem, ale w dużym uproszczeniu muszę odpowiedzieć … niczym. Model sprzedaży on-line należy rozpatrywać w kategoriach standardów, wymaganych do efektywnej  obsługi tego typu, a nie w kontekście doświadczeń z kwarantanny. Pokłonię się zatem nad prawidłowym postrzeganiem sprzedaży on-line, ostentacyjnie pomijając specyfikę koronawirusa, który stał się jedynie przyczyną przybliżenia, a wręcz dostrzeżenia…
Czytaj dalej...