Dealer Przyszłości

Jak zadbać o rentowność organizacji dealerskiej?

Ciężki temat? Owszem, z kilku powodów. Najważniejszy, bo to: być albo nie być? Oto jest pytanie  i to nie tylko do właścicieli, udziałowców, czy zarządzających, ale dla wszystkich pracowników danej firmy. Kto chciałby pracować w organizacji, która ma problemy finansowe? Innym poziomem trudności zagadnienia jest wiedza z tej dziedziny. Mimo iż wszyscy mieli matematykę w…
Czytaj dalej...

Kierownik, menedżer, przywódca… triber

Rozwój technologiczny wziął się nawet za modele współczesnego zarządzania. Cyfryzacja, robotyzacja zmieniają środowisko, rynek pracy i wpływają na potrzeby w dziedzinie organizacji pracy. Powtarzalne czynności analityczne wykonają programy zarządcze, nie będą już potrzebne asystentki i żmudne analizy. Nie dość, że program sam dokona zestawień, to również zaproponuje scenariusze rozwiązań. Czynność proste, wykonywane przez pracowników liniowych,…
Czytaj dalej...

Przyszłość obsługi klientów w salonach samochodowych

Bez paniki, salony przetrwają, a nawet będą miały się coraz lepiej. Co prawda cyfryzacja i wszechobecny internet wygrywają bitwę o klienta, ale wojna wciąż trwa.  Detaliści już wpadli w panikę po masowych likwidacjach ogromnych sieci sprzedażowych, co było efektem zarówno globalizacji jak i świadomej strategii wielkich graczy. Wydawało się w pewnym momencie, że kontakt z…
Czytaj dalej...