Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Badania przeprowadzone przez Quality Watch dla branży automotive 🚗💨 pokazały, że proces zakupowy obecnie stosowany na rynku jest zbyt skomplikowany.

Dealerzy powinni mapować i optymalizować ścieżkę zakupową klienta, ponieważ:

1. Bardziej intuicyjna ścieżka zakupowa przekłada się na #CutomerExperience i skłonność do zakupu lub skorzystania z usług 😊
2. Mądra digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedaży wpływa pozytywnie na lepsze doświadczenia pracowników #EmployeeExperience 🚀
3. Prostsze procesy dodatkowo obniżają koszty operacyjne. A to jest także ważne 💰

Jeżeli szukasz sposobu, jak skutecznie i mądrze wprowadzać zmiany w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej, koniecznie zaobserwuj nas! 🚀

Dlatego powstał projekt Dealer przyszłości, który zrzesza łączy doświadczenia partnerów i zrzesza ekspertów o różnych doświadczeniach. Razem tworzymy innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb importerów samochodów, dealerów i firm motoryzacyjnych.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Rekomendowane rozwiązania sprzedażowo marketingowe

27.03.2023

#8 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Dlaczego to nie chce działać? Cz. 1/2

28.08.2020
Dealer przyszłości #12

#12 “Dealer przyszłości” Perspektywy dla branży motoryzacyjnej w zrównoważonym … redukowaniu potencjału.

25.01.2021
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak zwiększyć sprzedaż usług finansowych u dealera?

12.07.2023
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023

Pozyskiwanie i zarządzanie leadami

27.03.2023