Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Badania przeprowadzone przez Quality Watch dla branży automotive 🚗💨 pokazały, że proces zakupowy obecnie stosowany na rynku jest zbyt skomplikowany.

Dealerzy powinni mapować i optymalizować ścieżkę zakupową klienta, ponieważ:

1. Bardziej intuicyjna ścieżka zakupowa przekłada się na #CutomerExperience i skłonność do zakupu lub skorzystania z usług 😊
2. Mądra digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedaży wpływa pozytywnie na lepsze doświadczenia pracowników #EmployeeExperience 🚀
3. Prostsze procesy dodatkowo obniżają koszty operacyjne. A to jest także ważne 💰

Jeżeli szukasz sposobu, jak skutecznie i mądrze wprowadzać zmiany w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej, koniecznie zaobserwuj nas! 🚀

Dlatego powstał projekt Dealer przyszłości, który zrzesza łączy doświadczenia partnerów i zrzesza ekspertów o różnych doświadczeniach. Razem tworzymy innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb importerów samochodów, dealerów i firm motoryzacyjnych.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023

#1 „Dealer przyszłości”: Dokąd zmierza model dealerskiej sprzedaży samochodów?

19.02.2019
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

poszukiwania talentów

Poszukiwania talentów

27.11.2023

#9 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Jak to powinno działać? Cz. 2/2

08.09.2020

Jak zwiększyć sprzedaż usług finansowych u dealera?

12.07.2023