Badania przeprowadzone przez Quality Watch dla branży automotive 🚗💨 pokazały, że proces zakupowy obecnie stosowany na rynku jest zbyt skomplikowany.
Dealerzy powinni mapować i optymalizować ścieżkę zakupową klienta, ponieważ:
1. Bardziej intuicyjna ścieżka zakupowa przekłada się na #CutomerExperience i skłonność do zakupu lub skorzystania z usług 😊
2. Mądra digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedaży wpływa pozytywnie na lepsze doświadczenia pracowników #EmployeeExperience 🚀
3. Prostsze procesy dodatkowo obniżają koszty operacyjne. A to jest także ważne 💰
Jeżeli szukasz sposobu, jak skutecznie i mądrze wprowadzać zmiany w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej, koniecznie zaobserwuj nas! 🚀
Dlatego powstał projekt Dealer przyszłości, który zrzesza łączy doświadczenia partnerów i zrzesza ekspertów o różnych doświadczeniach. Razem tworzymy innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb importerów samochodów, dealerów i firm motoryzacyjnych.
Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?
19.10.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?
19.10.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp