Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać…

01.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać…

01.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać, co myślą o nich KLIENCI!

Wchodzisz na stronę internetową dealera samochodowego, gotowy do odkrycia czegoś nowego, a tam… cisza.

Brak śladu opinii, referencji czy choćby jednego głosu klienta. Właśnie tak wygląda aż 90% stron dealerów! A to tylko wierzchołek góry lodowej…

🔍 Co kryje się za tym brakiem?

Opinie i referencje to nie tylko słowa w sieci. To ludzie, ich doświadczenia, zaufanie, które można zyskać lub stracić. Historie, które budują markę. Nieocenione wskazówki dla innych, którzy stoją przed decyzją i dowód, że warto kupić właśnie u Ciebie. Dzięki nim każdy może zobaczyć, jak firma traktuje swoich klientów, jak radzi sobie z wyzwaniami i jak spełnia obietnice.

Dlaczego tak wielu dealerów unika pokazywania tego? Bo w prawdziwym świecie czasem ukrywanie prawdy wydaje się wygodniejsze niż stawienie jej czoła – przecież opinie innych w ogromnej mierze kierują naszymi wyborami zakupowymi.

📊 Nasz raport pokazuje, że zaledwie 10% dealerów ma odwagę być transparentnymi, dzieląc się referencjami online. To właśnie te firmy rozumieją, że zaufania nie buduje się na ciszy i domysłach, ale na autentycznych historiach oraz doświadczeniach klientów.

Nie każdy przedsiębiorca angażuje się w aktywne zdobywanie opinii, mając wątpliwości co do ich efektywności. To poważny błąd!

Choć niemożliwe jest uniknięcie wszystkich negatywnych opinii, priorytetem powinno być dostarczanie klientom jak najwyższej jakości obsługi.

👉🏻 Warto również zwrócić uwagę na autentyczność – konsumenci nie ufają idealnym wizerunkom firm. Chcą rzetelnych ocen od prawdziwych użytkowników.

Dealerze, jesteś w tych 10%❓

Poznaj nasz najnowszy raport, aby dowiedzieć się, co jeszcze kuleje w branży. Może ta kwestia dotyczy również i Ciebie?

Napisz wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać nasz dokument.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024

Istota generowania leadów – jakość ponad ilość

25.08.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024

Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Dealer przyszłości #12

#12 “Dealer przyszłości” Perspektywy dla branży motoryzacyjnej w zrównoważonym … redukowaniu potencjału.

25.01.2021