Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać…

01.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać…

01.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tylko 10% dealerów samochodowych ma odwagę pokazać, co myślą o nich KLIENCI!

Wchodzisz na stronę internetową dealera samochodowego, gotowy do odkrycia czegoś nowego, a tam… cisza.

Brak śladu opinii, referencji czy choćby jednego głosu klienta. Właśnie tak wygląda aż 90% stron dealerów! A to tylko wierzchołek góry lodowej…

🔍 Co kryje się za tym brakiem?

Opinie i referencje to nie tylko słowa w sieci. To ludzie, ich doświadczenia, zaufanie, które można zyskać lub stracić. Historie, które budują markę. Nieocenione wskazówki dla innych, którzy stoją przed decyzją i dowód, że warto kupić właśnie u Ciebie. Dzięki nim każdy może zobaczyć, jak firma traktuje swoich klientów, jak radzi sobie z wyzwaniami i jak spełnia obietnice.

Dlaczego tak wielu dealerów unika pokazywania tego? Bo w prawdziwym świecie czasem ukrywanie prawdy wydaje się wygodniejsze niż stawienie jej czoła – przecież opinie innych w ogromnej mierze kierują naszymi wyborami zakupowymi.

📊 Nasz raport pokazuje, że zaledwie 10% dealerów ma odwagę być transparentnymi, dzieląc się referencjami online. To właśnie te firmy rozumieją, że zaufania nie buduje się na ciszy i domysłach, ale na autentycznych historiach oraz doświadczeniach klientów.

Nie każdy przedsiębiorca angażuje się w aktywne zdobywanie opinii, mając wątpliwości co do ich efektywności. To poważny błąd!

Choć niemożliwe jest uniknięcie wszystkich negatywnych opinii, priorytetem powinno być dostarczanie klientom jak najwyższej jakości obsługi.

👉🏻 Warto również zwrócić uwagę na autentyczność – konsumenci nie ufają idealnym wizerunkom firm. Chcą rzetelnych ocen od prawdziwych użytkowników.

Dealerze, jesteś w tych 10%❓

Poznaj nasz najnowszy raport, aby dowiedzieć się, co jeszcze kuleje w branży. Może ta kwestia dotyczy również i Ciebie?

Napisz wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać nasz dokument.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Jak zatrudniać najlepszych ludzi?

09.08.2023

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

12.09.2019

#6 „Dealer Przyszłości” Twardy reset i co dalej?

17.04.2020
skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne

Czy ogłoszenie rekrutacyjne ma znaczenie?

12.12.2023