Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🛣️ W motoryzacji, gdzie każdy zakręt może być decydujący, ważne jest, aby zrozumieć, jaką drogą podąża Twój klient.

❗ W najnowszym raporcie Dealera Przyszłości odkrywamy nieuniknione, ale fascynujące procesy przemian w branży automotive, które powinien znać KAŻDY DEALER.

Współczesny model sprzedaży w organizacjach dealerskich to nie tylko kwestia wyeksponowania najnowszych modeli czy atrakcyjnych ofert. To subtelna gra, gdzie Internet i social media stają się siłą napędową do budowania wizerunku marki, prowadząca do udanych transakcji. 🌐

Dziś kluczem do sukcesu staje się intuicyjne podejście do ścieżki zakupowej klienta. Dlatego właśnie warto sięgnąć po strategie, które odmienią jego doświadczenie na każdym etapie.

📊 Dowiedz się, co mówią dane!

◾ Jak kupuje współczesny klient ery cyfrowej, na co zwraca uwagę, czego oczekuje, jak zdobyć jego zaufanie i lojalność?
◾ Dlaczego warto budować społeczność i wizerunek marki w sieci oraz jak to robić?
◾ Jakie spotykamy trendy w obszarze internetu i mediów społecznościowych?
◾ Jakie strategie stosować, by z powodzeniem nawigować ścieżką zakupową klienta?
◾ Co wpłynęło na ewolucję w branży?

Nie znajdziesz tu suchych faktów – nasz raport to mapa dla dealerów, wskazująca kierunek, którym warto podążać, aby skutecznie radzić sobie z wyzwaniami i zmianami współczesnego rynku. 🗺️

Zdobądź nasz raport i sprawdź, czy należysz do Dealerów Przyszłości!

✉ Napisz wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby go otrzymać.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Jak zwiększyć konwersje BDC?

26.03.2024

Jak sprzedawać samochody, których nie ma?

16.02.2022

Standardy przyjazne pracownikom

06.11.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

22.11.2018

Skończyło się granie niedostępnością

19.07.2023
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018