Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🛣️ W motoryzacji, gdzie każdy zakręt może być decydujący, ważne jest, aby zrozumieć, jaką drogą podąża Twój klient.

❗ W najnowszym raporcie Dealera Przyszłości odkrywamy nieuniknione, ale fascynujące procesy przemian w branży automotive, które powinien znać KAŻDY DEALER.

Współczesny model sprzedaży w organizacjach dealerskich to nie tylko kwestia wyeksponowania najnowszych modeli czy atrakcyjnych ofert. To subtelna gra, gdzie Internet i social media stają się siłą napędową do budowania wizerunku marki, prowadząca do udanych transakcji. 🌐

Dziś kluczem do sukcesu staje się intuicyjne podejście do ścieżki zakupowej klienta. Dlatego właśnie warto sięgnąć po strategie, które odmienią jego doświadczenie na każdym etapie.

📊 Dowiedz się, co mówią dane!

◾ Jak kupuje współczesny klient ery cyfrowej, na co zwraca uwagę, czego oczekuje, jak zdobyć jego zaufanie i lojalność?
◾ Dlaczego warto budować społeczność i wizerunek marki w sieci oraz jak to robić?
◾ Jakie spotykamy trendy w obszarze internetu i mediów społecznościowych?
◾ Jakie strategie stosować, by z powodzeniem nawigować ścieżką zakupową klienta?
◾ Co wpłynęło na ewolucję w branży?

Nie znajdziesz tu suchych faktów – nasz raport to mapa dla dealerów, wskazująca kierunek, którym warto podążać, aby skutecznie radzić sobie z wyzwaniami i zmianami współczesnego rynku. 🗺️

Zdobądź nasz raport i sprawdź, czy należysz do Dealerów Przyszłości!

✉ Napisz wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby go otrzymać.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Model sprzedaży “Dealer Przyszłości ON i OFF” – rekomendowane struktury, procesy, kompetencje oraz narzędzia i strategie

27.03.2023
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023

Tajemniczy klient – jawne efekty

01.03.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Patrzysz codziennie na swoją organizację i przestajesz już dostrzegać, gdzie leży problem

22.03.2024

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

22.11.2018

Pojawił się nowy klient – ale jak go teraz nie stracić?

14.07.2023