Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani

15.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani

15.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

👉🏻 Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani.
4 strategiczne kroki, aby zbudować solidny zespół:

🔹 Pozyskaj „dobry materiał”, weryfikując predyspozycje i umiejętności, a nie deklaracje;
🔹 Wdrażaj szybko i efektywnie, bo pierwsze 6 miesięcy zadecyduje;
🔹 Zarządzaj ludźmi, a nie wynikami;
🔹 Zadbaj o najlepszych, bo to oni robią wynik.

Dobry zespół to nie tylko skuteczna hasztag#rekrutacja.

Co nam po świetnych ludziach, jeśli nie stworzymy im warunków pracy i nie damy narzędzi?
Kompleksowe podejście buduje dobre zespoły i przekłada się na wyniki.

Skorzystaj z diagnozy zespołów pod kątem ich:
🔹 kompetencji,
🔹 talentów,
🔹 wykorzystania potencjałów,
🔹 czy efektywnego zarządzania.

Wypracuj skuteczne procesy rekrutacji, wdrożeń i zarządzania kompetencjami. Specjaliści z DEKRA Praca Sp. z o.o. chętnie podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami!

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

22.11.2018

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
DEKRA coach motoryzacja

Coaching time w motoryzacji?

04.04.2022
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Model sprzedaży “Dealer Przyszłości ON i OFF” – rekomendowane struktury, procesy, kompetencje oraz narzędzia i strategie

27.03.2023

#7 „Dealer przyszłości” Czym wyróżnia się sprzedaż on-line samochodów w czasie pandemii COVID-19?

20.08.2020

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

05.02.2020