Praktyczne rozwiązania

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

Wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi i ciągła pogoń za mierzalnymi efektami, zachęca niekiedy do refleksji. W tym materiale chciałbym podzielić się bardzo interesującym doświadczeniem, którego byłem aktywnym uczestnikiem. Po co pisać o takich rzeczach? Otóż mechanizm, którego byłem świadkiem, zaskoczył mnie samego. Szczególnie, że pierwotne założenia w kwestii metodologii działania były całkiem odmienne. Może…
Czytaj dalej...

Jak sprzedać więcej, pracując mniej?

Takiego zjawiska doświadczyłem bardzo namacalnie podczas wdrażania projektu o zupełnie innym przesłaniu. Poznałem wtedy handlowca, który odnotowywał najlepsze wyniki w sprzedaży. Dodam, że w marce premium. Było to kilka lat temu, ale i wtedy wynik 12-15 samochodów miesiąc w miesiąc, robił wrażenie. Coś jednak było nie tak. Paweł (tak ma na imię mój bohater), pracował…
Czytaj dalej...