Dealer Przyszłości

Wszystkie drogi prowadzą do … klienta. Mnogość dróg w sprzedaży.

Sprzedaż wielokanałowa – MCS (Multi-Channel Sales) w wykonaniu branży motoryzacyjnej (i nie tylko) to pojęcie ewoluujące razem z rozwojem sprzedaży. Jeszcze do niedawna poszukiwaliśmy najbardziej skutecznych i efektywnych form dotarcia do klienta, rozwijając standardy i procesy. Tak powstały modele sprzedaży w salonie samochodowym, skoncentrowane na obsłudze klienta, odwiedzającego siedzibę dealera. Typowy przykład SCS (Single Chanel…
Czytaj dalej...

Jak zdobyć nowych klientów w salonach samochodowych? Zadbać o tych, którzy sami przychodzą, dzwonią lub…

Fantastyczny temat w dobie bezpardonowej walki o klienta. Marki prześcigają się w pomysłach na ściągnięcie klientów do swoich salonów. Produkty oszałamiają rozwiązaniami, a trendy w rozwoju branży są wręcz bajeczne. Tymczasem, dealerzy borykają się z realizacją planów sprzedażowych. Jeśli nawet uda się zrealizować cele, to wynik finansowy woła o pomstę do nieba. Wynika z tego,…
Czytaj dalej...

Warsztaty się zbroją

Koniunktura w branży motoryzacyjnej nie zwalnia. Rośnie sprzedaż samochodów nowych i używanych. Usługi serwisowe przeżywają swój renesans.  Jak warsztaty nieautoryzowane chcą skorzystać z tego dobrodziejstwa rynku? W Polsce mieliśmy już kilka prób rozwinięcia sieci serwisowych nieautoryzowanych, zrzeszonych. Jednak lokalne warsztaty miały się tak dobrze, że niechętnie przystępowały do takich grup, a i pozycja na rynku…
Czytaj dalej...