Aby skutecznie dotrzeć do współczesnego klienta, dealerzy muszą podjąć się niemałych zmian w swoim podejściu.
Zapomnij o tradycyjnych strategiach sprzedażowych. Dzięki nowym technologiom i narzędziom online, dealerzy mają szansę stworzyć niezapomniane wrażenia zakupowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, który rozpoczyna proces zakupu auta W SIECI. Według najnowszych badań 56% ankietowanych konsumentów wyraziło gotowość do zakupu samochodu online!
Co to oznacza dla Twojego salonu?
Przemysł motoryzacyjny nieustannie ewoluuje, a współcześni klienci coraz bardziej polegają na Internecie. Jest on głównym źródłem informacji, a dealerzy mają teraz szansę wykorzystać tę zmianę, dostosowując się do rosnących oczekiwań i preferencji internautów. Zdecydowana większość konsumentów, bo aż 92%, rozpoczyna proces zakupu samochodu online, szukając interesujących ofert, szczegółów nt. danego auta oraz opinii o nim. Obecnie jednymi z najważniejszych źródeł informacji są strony www producentów i dealerów.
Oczekują oni fascynującego połączenia świata cyfrowego z rzeczywistym, stając się motorem napędowym innowacji w tej branży. Śledź trendy, reaguj na feedback klientów i buduj swoją markę w sieci, aby utrzymać się przed konkurencją. Jak to zrobić? Zacznij od swojej wizytówki w sieci – strony internetowej.
Czy Twoja oferta (w tym promocje) jest łatwo dostępna dla odbiorców i przedstawiona w schludny i czytelny sposób?
Czy na stronie Twojej firmy istnieje informacja o jeździe próbnej – zaproszenie?
Czy na stronie istnieją aktualne promocje/ oferty/ rabaty itd. w sprzedaży i/lub serwisie?
Czy na stronie www podany jest łatwy do znalezienia dział kontaktowy?
Sprawdź, jak odpowiadali pozostali! Jesteś krok przed konkurencją, czy pozostajesz daleko w tyle?
Zdobądź nasz najnowszy raport bezpłatnie, aby dowiedzieć się, co nowego dzieje się w branży automotive i jakie zmiany czekają dealerów.
Czy może to dotyczyć również Ciebie?
Nie przegap szansy na unikalną wiedzę. Napisz do nas wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać dokument.
Tajniki sprzedaży samochodów
04.12.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Tajniki sprzedaży samochodów
04.12.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp