Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani

15.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani

15.03.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

👉🏻 Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani.
4 strategiczne kroki, aby zbudować solidny zespół:

🔹 Pozyskaj „dobry materiał”, weryfikując predyspozycje i umiejętności, a nie deklaracje;
🔹 Wdrażaj szybko i efektywnie, bo pierwsze 6 miesięcy zadecyduje;
🔹 Zarządzaj ludźmi, a nie wynikami;
🔹 Zadbaj o najlepszych, bo to oni robią wynik.

Dobry zespół to nie tylko skuteczna hasztag#rekrutacja.

Co nam po świetnych ludziach, jeśli nie stworzymy im warunków pracy i nie damy narzędzi?
Kompleksowe podejście buduje dobre zespoły i przekłada się na wyniki.

Skorzystaj z diagnozy zespołów pod kątem ich:
🔹 kompetencji,
🔹 talentów,
🔹 wykorzystania potencjałów,
🔹 czy efektywnego zarządzania.

Wypracuj skuteczne procesy rekrutacji, wdrożeń i zarządzania kompetencjami. Specjaliści z DEKRA Praca Sp. z o.o. chętnie podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami!

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji? Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#6 „Dealer Przyszłości” Twardy reset i co dalej?

17.04.2020

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Jak tworzyć autorski kontent automotive w social media?

20.03.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Pozyskiwanie i zarządzanie leadami

27.03.2023

Lokalny marketing w Social Media

07.12.2023
Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

28.08.2018