Jak kupujemy samochody? Internet wszystko zmienia!
Zakupy rozpoczynają się od kliknięcia. Według danych, aż 92% konsumentów przeprowadza badania online przed podjęciem decyzji o zakupie swojego nowego auta.
🔍 Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedź jest banalnie prosta. Internet jest naszym głównym źródłem informacji.
Otóż to nie tylko o chęć znalezienia najlepszej oferty, ale także poszukiwanie rzetelnych informacji na temat konkretnych modeli samochodów, porównanie cen, zapoznanie się z najnowszymi trendami i technologiami w branży, a przede wszystkim sprawdzenie OPINII innych konsumentów – nie tylko na temat auta, ale również Twojego salonu.
Przecież to logiczne. Zanim zainwestujemy znaczną sumę pieniędzy w samochód, chcemy być pewni, że dokładnie wiemy, na co się decydujemy i z kim dokonujemy transakcji.
🗨️ Co dane z raportu zmieniają dla dealerów samochodowych?
Muszą oni zastanowić się, jak prezentują się w sieci. To nie tylko kwestia samej obecności online, ale także dostarczania wartościowych informacji, które pomogą klientom podjąć decyzję.
👇🏼 Dealerze, zadaj sobie kilka pytań:
◾ Czy strona www mojej firmy jest łatwa w nawigacji ❓
◾ Czy prezentuje klarowne informacje o modelach ❓
◾ Czy klienci mogą przeczytać pozytywne opinie o firmie ❓
Dealerzy Przyszłości powinni działać świadomie w erze cyfrowej, dostosowując swoje strategie do nowych nawyków zakupowych kierowców, które kształtuje Internet.
Chcesz wiedzieć więcej! Wyślij wiadomość pod tytułem „Raport” na kontakt@dealerprzyszlosci.pl i zdobądź go bezpłatnie.
🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji?
Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl
Jak kupujemy samochody?
29.12.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Jak kupujemy samochody?
29.12.2023
Andrzej
Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp