Jak kupujemy samochody?

29.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
jak kupujemy samochody

Jak kupujemy samochody?

29.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Jak kupujemy samochody? Internet wszystko zmienia!
Zakupy rozpoczynają się od kliknięcia. Według danych, aż 92% konsumentów przeprowadza badania online przed podjęciem decyzji o zakupie swojego nowego auta.

🔍 Dlaczego tak się dzieje?

Odpowiedź jest banalnie prosta. Internet jest naszym głównym źródłem informacji.

Otóż to nie tylko o chęć znalezienia najlepszej oferty, ale także poszukiwanie rzetelnych informacji na temat konkretnych modeli samochodów, porównanie cen, zapoznanie się z najnowszymi trendami i technologiami w branży, a przede wszystkim sprawdzenie OPINII innych konsumentów – nie tylko na temat auta, ale również Twojego salonu.

Przecież to logiczne. Zanim zainwestujemy znaczną sumę pieniędzy w samochód, chcemy być pewni, że dokładnie wiemy, na co się decydujemy i z kim dokonujemy transakcji.

🗨️ Co dane z raportu zmieniają dla dealerów samochodowych?

Muszą oni zastanowić się, jak prezentują się w sieci. To nie tylko kwestia samej obecności online, ale także dostarczania wartościowych informacji, które pomogą klientom podjąć decyzję.

👇🏼 Dealerze, zadaj sobie kilka pytań:
◾ Czy strona www mojej firmy jest łatwa w nawigacji ❓
◾ Czy prezentuje klarowne informacje o modelach ❓
◾ Czy klienci mogą przeczytać pozytywne opinie o firmie ❓

Dealerzy Przyszłości powinni działać świadomie w erze cyfrowej, dostosowując swoje strategie do nowych nawyków zakupowych kierowców, które kształtuje Internet.

Chcesz wiedzieć więcej! Wyślij wiadomość pod tytułem „Raport” na kontakt@dealerprzyszlosci.pl i zdobądź go bezpłatnie.

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji?
Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#8 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Dlaczego to nie chce działać? Cz. 1/2

28.08.2020

Budowanie wizerunku i społeczności

27.03.2023

#5 „Dealer Przyszłości” Zarządzanie w dobie kryzysu

30.03.2020
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Nowy model sprzedaży w motoryzacji – ROPO I ROPORO

22.08.2023

#10 „Dealer Przyszłości” Nowa technologia w napędach organizacji dealerskich – Hybrydowa sprzedaż aktywna

21.09.2020

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

23.04.2024