Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy obecne procesy zakupowe są zbyt skomplikowane?

19.10.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Badania przeprowadzone przez Quality Watch dla branży automotive 🚗💨 pokazały, że proces zakupowy obecnie stosowany na rynku jest zbyt skomplikowany.

Dealerzy powinni mapować i optymalizować ścieżkę zakupową klienta, ponieważ:

1. Bardziej intuicyjna ścieżka zakupowa przekłada się na #CutomerExperience i skłonność do zakupu lub skorzystania z usług 😊
2. Mądra digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedaży wpływa pozytywnie na lepsze doświadczenia pracowników #EmployeeExperience 🚀
3. Prostsze procesy dodatkowo obniżają koszty operacyjne. A to jest także ważne 💰

Jeżeli szukasz sposobu, jak skutecznie i mądrze wprowadzać zmiany w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej, koniecznie zaobserwuj nas! 🚀

Dlatego powstał projekt Dealer przyszłości, który zrzesza łączy doświadczenia partnerów i zrzesza ekspertów o różnych doświadczeniach. Razem tworzymy innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb importerów samochodów, dealerów i firm motoryzacyjnych.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

05.02.2020

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

12.09.2019

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

23.04.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Zarządzanie finansowe w organizacji dealerskiej

13.11.2023

Nowy Projekt – Dealer Przyszłości!

30.08.2023

Jak wygląda kontakt on-line z dealerami samochodowymi?

08.06.2021