Skończyło się granie niedostępnością

19.07.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Skończyło się granie niedostępnością

19.07.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

To był naprawdę wspaniały czas w branży. Przypomniały się czasy, kiedy klienci brali wszystko, co było dostępne. Marka, wyposażenie, a nawet cena nie miały znaczenia.

Kto miałby na to narzekać?

Koncerny odnotowały rekordowe wyniki finansowe, dealerzy odzyskali rentowność (no, może nie wszyscy), a klienci byli szczęśliwi, że udało im się dokonać zakupu.

Ale nic nie trwa wiecznie…

Powracamy do sprawdzonej rzeczywistości.

Budują się zapasy, rozpoczyna się wojna cenowa w ramach danej marki, toczy się wyścig na koszt finansowania, oferowane są pakiety serwisowe “po łebkach”, a zamówienia czasowo przekładane są anulowane.

Co ciekawe, odczuwa się niepokój związany z zmieniającymi się realiami.

Przecież taki stan rzeczy zawsze obowiązywał, tylko ostatnie 3-4 lata przyniosły pewne zmiany.

Ale to wystarczyło, aby wprowadzić zamieszanie i sprawić, że nowe pokolenie zapomniało, jak wyglądała sprzedaż.

Wniosek jest taki: klienci odzyskują dominującą rolę w procesie zakupowym, dostawcy starają się przebić atrakcyjnością swoich rozwiązań, standardy obsługi wracają na właściwe tory, a wszystkie kanały sprzedaży stają się wartościowe i pełne perspektyw.

Czy wreszcie będzie normalnie?

Nie ważne, jakie zmiany nas czekają. Jedno jest pewne – zmiana jest nieunikniona.

Chcesz szybko “ogarnąć” te zmiany? Razem to zmienimy!

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Na jaw wychodzą fakty – zaledwie 8% dealerów samochodowych oferuje…

23.01.2024

Jak tworzyć autorski kontent automotive w social media?

20.03.2023

#2 „Dealer przyszłości” Nowy model biznesowy w dealerskiej strukturze sprzedaży. Marsz gigantów.

18.03.2019
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Kompetencje osobiste – dlaczego są tak ważne w branży motoryzacyjnej?

07.07.2023

Jak zatrudniać najlepszych ludzi?

09.08.2023

Jak zwiększyć sprzedaż usług finansowych u dealera?

12.07.2023