Liderzy, od których dużo zależy

16.02.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Liderzy, od których dużo zależy

16.02.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

„Liderem się nie rodzisz, liderem się stajesz” 🌱

Wszyscy znamy tę ścieżkę kariery – najlepsza sprzedaż, najdłuższy staż, ugodowy charakter… ale czy to naprawdę czyni kogoś liderem?

Profil lidera wygląda nieco inaczej, prawda? 🤔

Kierownictwo operacyjne w dealerstwie to rola, która wymaga nie tylko doświadczenia, ale również specyficznych cech i umiejętności.

Co powiecie na taką osobowość?

➕ Dobry lider ma wyraźny cel i wie, jak go osiągnąć. 🎯

➕ Tworzenie konkretnych planów działania to jego specjalność!

➕ Zawsze znajduje rozwiązania – nawet w dynamicznych sytuacjach! Trudne decyzje? To dla niego pestka! 💪

➕ Zna specyfikę branży motoryzacyjnej, trendy rynkowe i konkurencję.

➕ Bez względu na sytuację, zachowuje spokój! 🧘‍♀️

➕ Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, samorozwój i adaptacja do zmieniających się warunków to jego druga natura.

➕ Tworzy zgrany zespół, który razem dąży do zamierzonych celów. 🚀

➕ Lider inspiruje i motywuje zespół do osiągania sukcesów! 🏆

➕ Doskonale komunikuje się z zespołem i partnerami biznesowymi – jest elokwentny i przekonujący.

Pamiętaj, że nie ma złych pracowników, są tylko źle zarządzani. Przestańmy traktować innych jak małe dzieci, a dorosną i sami zaczną przewodzić innym! 👨‍💼👩‍💼

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Model sprzedaży “Dealer Przyszłości ON i OFF” – rekomendowane struktury, procesy, kompetencje oraz narzędzia i strategie

27.03.2023

Kompetencje osobiste – dlaczego są tak ważne w branży motoryzacyjnej?

07.07.2023
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Dealer przyszłości #12

#12 “Dealer przyszłości” Perspektywy dla branży motoryzacyjnej w zrównoważonym … redukowaniu potencjału.

25.01.2021

Nowy model sprzedaży w motoryzacji – ROPO I ROPORO

22.08.2023

Jak tworzyć autorski kontent automotive w social media?

20.03.2023