Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Czy trzeba zwiększyć sprzedaż samochodów używanych?

23.02.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🚙 Praktycznie każdy dealer zorientował się już, że istnieją perspektywy w sprzedaży samochodów używanych.

Jednak nie każdy zwraca uwagę na kilka faktów:

👉🏻 Czołowi liderzy sieci dealerskich sprzedają 1,2 samochodu używanego na 1 nowy;

👉🏻 Rentowność (zysk/przychód) jest kilkukrotnie wyższa w sprzedaży samochodów używanych, czyli zainwestowana złotówka w używane zwraca się dużo szybciej;

👉🏻 Najlepszy biznes robi się na samochodach tej marki, której autoryzację dealer posiada, nawet przy niższej marży.

Jak z tym walczyć?
👉🏻 Analiza rynku i pozycjonowanie
👉🏻 Skuteczne metody pozyskiwania pojazdów
👉🏻 Rekonfiguracja i przygotowanie pojazdów do sprzedaży
👉🏻 Obecność w internecie i na platformach sprzedażowych
👉🏻 Obsługa Klienta i po-sprzedaż
👉🏻 Zarządzanie stockiem i rotacja

🚘 Interesuje Cię diagnoza Twojej organizacji?
Skontaktuj się z ekspertami!
📞 +48 513 733 733
kontakt@dealerprzyszlosci.pl

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

#7 „Dealer przyszłości” Czym wyróżnia się sprzedaż on-line samochodów w czasie pandemii COVID-19?

20.08.2020

Budowanie wizerunku i społeczności

27.03.2023

Jak zatrudniać najlepszych ludzi?

09.08.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Tymczasowy menedżer jako stałe działanie rozwojowe – poznaj Interim Manager

21.07.2023

Lokalny marketing w Social Media

07.12.2023

System wynagrodzeń, a motywacja pracownika

11.08.2023