Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za “elektryka”?

29.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za “elektryka”?

29.01.2024
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

🔋 Postęp technologiczny w obszarze samochodów elektrycznych, rewolucjonizuje rynek motoryzacyjny. Zainteresowanie elektrykami rośnie wśród konsumentów, którzy z uwagi na rosnące ceny, poszukują sposobów na obniżenie kosztów operacyjnych.

📊 Pomimo tego, że istnieje szereg wyzwań, takich jak ograniczony zasięg jazdy, czas ładowania oraz wysokie początkowe koszty, prawie 1/3 badanych jest gotowa ZAPŁACIĆ WIĘCEJ za elektryka.

Wymusza to spore zmiany w strategiach sprzedażowych i marketingowych, a tym samym tworząc nowe możliwości dla interakcji z klientem, które warto wykorzystać. Jak te dane przekładają się na rzeczywistość?

🔌 Zainteresowanie pojazdami elektrycznymi to nie tylko chwilowa moda. To realna odpowiedź na wyzwania współczesności i sygnał dla producentów, aby kontynuować inwestycje w rozwój technologii elektrycznych pojazdów. W obliczu tego trendu dealerzy mają okazję do stworzenia nowych, atrakcyjnych ofert.

Na czym powinni się skupić ❓

Na edukacji klientów, budowaniu pozytywnego wizerunku samochodów zasilanych energią elektryczną, podkreślaniu korzyści związane z ekologicznym podejściem do mobilności, rozwiewaniu wątpliwości związanych z zakupem elektryka.

W miarę rozwoju infrastruktury ładowania oraz postępu w technologii akumulatorów, można spodziewać się, że popyt na samochody elektryczne będzie coraz większy.

Konsumenci nie tylko zwracają uwagę na ekologiczne aspekty pojazdów elektrycznych, ale także są gotowi ponieść dodatkowe koszty, widząc długoterminowe korzyści dla środowiska i… swojego portfela. 💸

🔍 Jakie inne zmiany czekają dealerów? Dowiedz się z naszego raportu! Wyślij wiadomość na ✉ kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać dokument!

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Nowy model sprzedaży w motoryzacji – ROPO I ROPORO

22.08.2023

Zarządzanie finansowe w organizacji dealerskiej

13.11.2023

Patrzysz codziennie na swoją organizację i przestajesz już dostrzegać, gdzie leży problem

22.03.2024
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Model sprzedaży “Dealer Przyszłości ON i OFF” – rekomendowane struktury, procesy, kompetencje oraz narzędzia i strategie

27.03.2023

Raport dla dealerów motoryzacyjnych

29.11.2023
skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne

Czy ogłoszenie rekrutacyjne ma znaczenie?

12.12.2023