Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Aby skutecznie dotrzeć do współczesnego klienta, dealerzy muszą podjąć się niemałych zmian w swoim podejściu. 👇🏼

Zapomnij o tradycyjnych strategiach sprzedażowych. Dzięki nowym technologiom i narzędziom online, dealerzy mają szansę stworzyć niezapomniane wrażenia zakupowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, który rozpoczyna proces zakupu auta W SIECI. 🌐

📊 Według najnowszych badań 56% ankietowanych konsumentów wyraziło gotowość do zakupu samochodu online!

🔍 Co to oznacza dla Twojego salonu?

Przemysł motoryzacyjny nieustannie ewoluuje, a współcześni klienci coraz bardziej polegają na Internecie. Jest on głównym źródłem informacji, a dealerzy mają teraz szansę wykorzystać tę zmianę, dostosowując się do rosnących oczekiwań i preferencji internautów.

📊 Zdecydowana większość konsumentów, bo aż 92%, rozpoczyna proces zakupu samochodu online, szukając interesujących ofert, szczegółów nt. danego auta oraz opinii o nim. Obecnie jednymi  z najważniejszych źródeł informacji są strony www producentów i dealerów.

Oczekują oni fascynującego połączenia świata cyfrowego z rzeczywistym, stając się motorem napędowym innowacji w tej branży. Śledź trendy, reaguj na feedback klientów i buduj swoją markę w sieci, aby utrzymać się przed konkurencją. Jak to zrobić?

👇🏼 Zacznij od swojej wizytówki w sieci – strony internetowej.

1️⃣ Czy Twoja oferta (w tym promocje) jest łatwo dostępna dla odbiorców i przedstawiona w schludny i czytelny sposób?
2️⃣ Czy na stronie Twojej firmy istnieje informacja o jeździe próbnej – zaproszenie?
3️⃣ Czy na stronie istnieją aktualne promocje/ oferty/ rabaty itd. w sprzedaży i/lub serwisie?
4️⃣ Czy na stronie www podany jest łatwy do znalezienia dział kontaktowy?

Sprawdź, jak odpowiadali pozostali! Jesteś krok przed konkurencją, czy pozostajesz daleko w tyle?

Zdobądź nasz najnowszy raport bezpłatnie, aby dowiedzieć się, co nowego dzieje się w branży automotive i jakie zmiany czekają dealerów.

Czy może to dotyczyć również Ciebie?

Nie przegap szansy na unikalną wiedzę. Napisz do nas wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać dokument.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023

Kompetencje osobiste – dlaczego są tak ważne w branży motoryzacyjnej?

07.07.2023

Skuteczne wykorzystanie leadów przez dział handlowy

27.03.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Jak sprzedawać samochody, których nie ma?

16.02.2022

Czym powinien zajmować się kierownik, lider, manager?

02.04.2024

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020