Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca
tajniki sprzedaży samochodów

Tajniki sprzedaży samochodów

04.12.2023
Andrzej
 Dziejma
Dyrektor Dicoria Group | Ekspert zarządzania w automotive | Trener biznesu | Coach | Doradca

Aby skutecznie dotrzeć do współczesnego klienta, dealerzy muszą podjąć się niemałych zmian w swoim podejściu. 👇🏼

Zapomnij o tradycyjnych strategiach sprzedażowych. Dzięki nowym technologiom i narzędziom online, dealerzy mają szansę stworzyć niezapomniane wrażenia zakupowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, który rozpoczyna proces zakupu auta W SIECI. 🌐

📊 Według najnowszych badań 56% ankietowanych konsumentów wyraziło gotowość do zakupu samochodu online!

🔍 Co to oznacza dla Twojego salonu?

Przemysł motoryzacyjny nieustannie ewoluuje, a współcześni klienci coraz bardziej polegają na Internecie. Jest on głównym źródłem informacji, a dealerzy mają teraz szansę wykorzystać tę zmianę, dostosowując się do rosnących oczekiwań i preferencji internautów.

📊 Zdecydowana większość konsumentów, bo aż 92%, rozpoczyna proces zakupu samochodu online, szukając interesujących ofert, szczegółów nt. danego auta oraz opinii o nim. Obecnie jednymi  z najważniejszych źródeł informacji są strony www producentów i dealerów.

Oczekują oni fascynującego połączenia świata cyfrowego z rzeczywistym, stając się motorem napędowym innowacji w tej branży. Śledź trendy, reaguj na feedback klientów i buduj swoją markę w sieci, aby utrzymać się przed konkurencją. Jak to zrobić?

👇🏼 Zacznij od swojej wizytówki w sieci – strony internetowej.

1️⃣ Czy Twoja oferta (w tym promocje) jest łatwo dostępna dla odbiorców i przedstawiona w schludny i czytelny sposób?
2️⃣ Czy na stronie Twojej firmy istnieje informacja o jeździe próbnej – zaproszenie?
3️⃣ Czy na stronie istnieją aktualne promocje/ oferty/ rabaty itd. w sprzedaży i/lub serwisie?
4️⃣ Czy na stronie www podany jest łatwy do znalezienia dział kontaktowy?

Sprawdź, jak odpowiadali pozostali! Jesteś krok przed konkurencją, czy pozostajesz daleko w tyle?

Zdobądź nasz najnowszy raport bezpłatnie, aby dowiedzieć się, co nowego dzieje się w branży automotive i jakie zmiany czekają dealerów.

Czy może to dotyczyć również Ciebie?

Nie przegap szansy na unikalną wiedzę. Napisz do nas wiadomość na kontakt@dealerprzyszlosci.pl z tytułem „Raport”, aby otrzymać dokument.

Dealer Przyszłości
Grupa partnerów, stojąca za tym szyldem, oferuje dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczeń oraz zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniach w branży motoryzacyjnej.
Przeczytaj też

Jak zwiększyć konwersje BDC?

26.03.2024

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

Kim jest klient trafficowy?

24.07.2023
Udostępnij!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Powiązane wpisy

Dominacja producentów samochodów i przyszłość relacji producent konsument

07.08.2023

Nie ma złych pracowników, są tylko nieefektywnie zarządzani

15.03.2024

Jak sprzedać więcej pracując mniej?

10.07.2023