Blog

#2 „Dealer przyszłości” Nowy model biznesowy w dealerskiej strukturze sprzedaży. Marsz gigantów.

Po krótkim wstępie historycznym i analizie ewolucji rynku motoryzacyjnego na przestrzeni minionego stulecia, czas wziąć się za realia i pomyśleć o przyszłości, już nie tak odległej, biorąc pod uwagę zbliżające się zmiany. Moje rozważania będę opierał na już zachodzących przemianach w branży, ale i na przykładach innych wielkich graczy, których strategie coraz częściej inspirują producentów…
Czytaj dalej...

#1 „Dealer przyszłości”: Dokąd zmierza model dealerskiej sprzedaży samochodów?

Ten artykuł to początek cyklu rozważań i analiz, służący określeniu kierunków i wizji przyszłych organizacji dealerskich. Dlaczego akurat organizacje dealerskie? Zajmuję się tymi zagadnieniami ponad dwadzieścia lat, a obecnie branża przechodzi głęboką transformację, podążając w błyskawicznym tempie za trendami współczesnego biznesu. Ostatnia dekada przyniosła ogrom zmian na globalnym rynku, które są trudne do przewidzenia w…
Czytaj dalej...

Jak zadbać o rentowność organizacji dealerskiej?

Ciężki temat? Owszem, z kilku powodów. Najważniejszy, bo to: być albo nie być? Oto jest pytanie  i to nie tylko do właścicieli, udziałowców, czy zarządzających, ale dla wszystkich pracowników danej firmy. Kto chciałby pracować w organizacji, która ma problemy finansowe? Innym poziomem trudności zagadnienia jest wiedza z tej dziedziny. Mimo iż wszyscy mieli matematykę w…
Czytaj dalej...