Blog

Jak zdobyć nowych klientów w salonach samochodowych? Zadbać o tych, którzy sami przychodzą, dzwonią lub…

Fantastyczny temat w dobie bezpardonowej walki o klienta. Marki prześcigają się w pomysłach na ściągnięcie klientów do swoich salonów. Produkty oszałamiają rozwiązaniami, a trendy w rozwoju branży są wręcz bajeczne. Tymczasem, dealerzy borykają się z realizacją planów sprzedażowych. Jeśli nawet uda się zrealizować cele, to wynik finansowy woła o pomstę do nieba. Wynika z tego,…
Czytaj dalej...

Warsztaty się zbroją

Koniunktura w branży motoryzacyjnej nie zwalnia. Rośnie sprzedaż samochodów nowych i używanych. Usługi serwisowe przeżywają swój renesans.  Jak warsztaty nieautoryzowane chcą skorzystać z tego dobrodziejstwa rynku? W Polsce mieliśmy już kilka prób rozwinięcia sieci serwisowych nieautoryzowanych, zrzeszonych. Jednak lokalne warsztaty miały się tak dobrze, że niechętnie przystępowały do takich grup, a i pozycja na rynku…
Czytaj dalej...

Teraz sprzedaje się inaczej – kolejna odsłona Contact Center w sprzedaży detalicznej.

Po kilku latach skutecznych wdrożeń na rynku polskim, można zaobserwować ciągłe zmiany w procesach sprzedaży i obsługi klienta. To, że zmienił się model kupowania, wszyscy wiedzą i doświadczają. Nie wszyscy jednak zdążyli zareagować, wyciągnąć wnioski i podjąć działania. Rynek rozwija się tak szybko, przy wciąż zmieniających się postawach konsumenckich, że zanim przedsiębiorstwo zareaguje, to zmiana…
Czytaj dalej...