Blog

#5 „Dealer Przyszłości” Zarządzanie w dobie kryzysu

Sytuacja wyjątkowa wymaga… racjonalnych, przemyślanych i odważnych decyzji oraz działań. Właśnie tak, to nie czas na paniczne ruchy i nieskoordynowane aktywności. Pozwolę sobie na wstępie zacytować Wielkiego Wodza Napoleona Bonaparte: "Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana". To oddaje klimat przywództwa w chwilach, gdy potrzebne są odpowiedzialne działania. Jaki…
Czytaj dalej...

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

Sprzedaż samochodów klasy premium w statystykach rośnie w siłę, a jak jest z samym podejściem dealerów do sprzedaży? W jaki sposób, wysoką jakość produktu można zaoferować w równie prestiżowym standardzie? Miniony 2019 rok, zakończył się rewelacyjnym wynikiem sprzedaży pojazdów marek premium. Zwyciężył o całą długość Mercedes (21072 szt.) przed BMW (20699 szt.). Na podium jest…
Czytaj dalej...

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

Dealerzy pogodzili się z faktem, że klientów przychodzących do salonów jest coraz mniej. Sprzedaż przenosi się do internetu, zmieniają się modele sprzedaży.  Pojawiają się kolejne rozmaite opcje pośredników „wspierających” sprzedaż. Czy w dzisiejszych czasach, można skutecznie powalczyć na rynku? Owszem, nawet bardzo skutecznie. Pomijam przydługie wstępy, oddające kontekst przedmiotowego materiału i „aktywnie” przechodzę do meritum.…
Czytaj dalej...