23.04.2024

Zwiększona sprzedaż i lojalność klientów – Contact Center

poszukiwania talentów

Poszukiwania talentów

27.11.2023

Poszukiwania idealnego pracownika

16.11.2023

Zarządzanie finansowe w organizacji dealerskiej

13.11.2023

#9 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Jak to powinno działać? Cz. 2/2

08.09.2020

#8 „Dealer przyszłości” Serwisy samochodowe, jako warunek przetrwania dla dealerów? Dlaczego to nie chce działać? Cz. 1/2

28.08.2020

#7 „Dealer przyszłości” Czym wyróżnia się sprzedaż on-line samochodów w czasie pandemii COVID-19?

20.08.2020

#6 „Dealer Przyszłości” Twardy reset i co dalej?

17.04.2020

#5 „Dealer Przyszłości” Zarządzanie w dobie kryzysu

30.03.2020

Skuteczność wdrożeń „on the job” w serwisie u dealera: teoria a praktyka

05.02.2020

#4 Jak sprzedawać samochody marek premium – specyfika i wyróżniki cz. 1/3

05.02.2020

Jak sprzedać więcej, pracując mniej?

25.10.2019

#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?

12.09.2019

#2 „Dealer przyszłości” Nowy model biznesowy w dealerskiej strukturze sprzedaży. Marsz gigantów.

18.03.2019
Szukaj na stronie
Popularne wpisy

Standardy przyjazne pracownikom

06.11.2023

#10 „Dealer Przyszłości” Nowa technologia w napędach organizacji dealerskich – Hybrydowa sprzedaż aktywna

21.09.2020

Jak skutecznie wprowadzać zmiany w organizacji dealerskiej?

03.07.2023